סיטי טרנספורמר / נציג משרד הכלכלה הבווארי: ״נבנה פלטפורמה לשיווק סטארטאפים ... - זהו יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים עמוסות ובחניה קלה ומהירה.. את הרכב, העונה לשם סיטי טרנספורמר, מפתחים שלושה שותפים: סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. סיטי טרנספורמר יוצאת להנפקה בבורסת תל אביב. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. החברה נמצאת כרגע בשלב של גיוס משקיעים.

את הרכב, העונה לשם סיטי טרנספורמר, מפתחים שלושה שותפים: סיטי טרנספורמר, עם מייסדי החברה אסף פורמוזה המכהן בה כמנכל, אודי מרידור (סמנכל אופרציה ואסטרטגיה) ואייל קרמר כמנהל העיצוב, אומרת כי היא מתכננת להנפיק בתחילת הרבעון השני של השנה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקלים בבורסה בתל. סיטי טרנספורמר יוצאת להנפקה בבורסת תל אביב. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות.

התחדשות עירונית באשדוד: הגשמה מגייסת הון מהמשקיעים לטובת ...
התחדשות עירונית באשדוד: הגשמה מגייסת הון מהמשקיעים לטובת ... from bloomer.co.il
סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. סיטי טרנספורמר עצמה פיתחה מכונית עירונית קטנה אשר מסוגלת להתקפל, כלומר הגלגלים שלה מסוגלים להתכנס אל תוך המכונית בלחיצת כפתור ולהיכנס לחניות צרות, הודות לעובדה שהסיטי היא רכב זעיר. אקומושן, קהילת יזמים ישראלים בתחום טכנולוגיות התחבורה, מפתחת פתרונות יצירתיים לכבישים של המחר: ההנפקה, כך לפי החברה, תתבצע בתחילת הרבעון השני של 2021. את הרכב, העונה לשם סיטי טרנספורמר, מפתחים שלושה שותפים: סיטי טרנספורמר פיתחה רכב המתכווץ לרוחב של מטר ודיווחה על גיוס של 15.5 מ' שח טרם ההנפקה. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות.

סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו, שמסוגל לשנות את רוחבו.

סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. צוות סיטי טרנספורמר מציג את הרכב האולטימטיבי להתניידות בעיר במסגרת ועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים. סיטי טרנספורמר גייסה 15 מיליון שקל לקראת ההנפקה בתל אביב. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. החברה נמצאת כרגע בשלב של גיוס משקיעים. זהו יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים עמוסות ובחניה קלה ומהירה. מנגנון הקיפול של סיטי טרנספורמר בפעולה. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. סיטי טרנספורמר יוצאת להנפקה בבורסת תל אביב. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו, שמסוגל לשנות את רוחבו. גדעון גולדויין, אסף פורמוזה וארז אברמוב. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות. A perfect solution for city dwellers.

זהו יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים עמוסות ובחניה קלה ומהירה. סיטי טרנספורמר, עם מייסדי החברה אסף פורמוזה המכהן בה כמנכל, אודי מרידור (סמנכל אופרציה ואסטרטגיה) ואייל קרמר כמנהל העיצוב, אומרת כי היא מתכננת להנפיק בתחילת הרבעון השני של השנה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקלים בבורסה בתל. החברה נמצאת כרגע בשלב של גיוס משקיעים. סיטי טרנספורמר יוצאת להנפקה בבורסת תל אביב. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים.

לראשונה בישראל, חברת 'קנבוטק' מבצעת מהלך של הנפקה ישירה ...
לראשונה בישראל, חברת 'קנבוטק' מבצעת מהלך של הנפקה ישירה ... from bloomer.co.il
את הרכב, העונה לשם סיטי טרנספורמר, מפתחים שלושה שותפים: סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות. סיטי טרנספורמר, עם מייסדי החברה אסף פורמוזה המכהן בה כמנכל, אודי מרידור (סמנכל אופרציה ואסטרטגיה) ואייל קרמר כמנהל העיצוב, אומרת כי היא מתכננת להנפיק בתחילת הרבעון השני של השנה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקלים בבורסה בתל. A perfect solution for city dwellers. זהו יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים עמוסות ובחניה קלה ומהירה. צוות סיטי טרנספורמר מציג את הרכב האולטימטיבי להתניידות בעיר במסגרת ועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים. גדעון גולדויין, אסף פורמוזה וארז אברמוב.

צוות סיטי טרנספורמר מציג את הרכב האולטימטיבי להתניידות בעיר במסגרת ועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים.

לפי סיטי טרנספורמר, הרכב של החברה צפוי לקבל תקינה אירופית לקראת שלהי 2021 ובמהלך 2022 הרכב יעלה גם על כבישי ישראל. את הרכב, העונה לשם סיטי טרנספורמר, מפתחים שלושה שותפים: סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו, שמסוגל לשנות את רוחבו. מנגנון הקיפול של סיטי טרנספורמר בפעולה. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות. צוות סיטי טרנספורמר מציג את הרכב האולטימטיבי להתניידות בעיר במסגרת ועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים. סיטי טרנספורמר גייסה 15 מיליון שקל לקראת ההנפקה בתל אביב. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. סיטי טרנספורמר, עם מייסדי החברה אסף פורמוזה המכהן בה כמנכל, אודי מרידור (סמנכל אופרציה ואסטרטגיה) ואייל קרמר כמנהל העיצוב, אומרת כי היא מתכננת להנפיק בתחילת הרבעון השני של השנה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקלים בבורסה בתל. אקומושן, קהילת יזמים ישראלים בתחום טכנולוגיות התחבורה, מפתחת פתרונות יצירתיים לכבישים של המחר: סיטי טרנספורמר יוצאת להנפקה בבורסת תל אביב. החברה נמצאת כרגע בשלב של גיוס משקיעים. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים.

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. A perfect solution for city dwellers. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו, שמסוגל לשנות את רוחבו. את הרכב, העונה לשם סיטי טרנספורמר, מפתחים שלושה שותפים: סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים.

לראשונה בישראל, חברת 'קנבוטק' מבצעת מהלך של הנפקה ישירה ...
לראשונה בישראל, חברת 'קנבוטק' מבצעת מהלך של הנפקה ישירה ... from bloomer.co.il
About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות. סיטי טרנספורמר עצמה פיתחה מכונית עירונית קטנה אשר מסוגלת להתקפל, כלומר הגלגלים שלה מסוגלים להתכנס אל תוך המכונית בלחיצת כפתור ולהיכנס לחניות צרות, הודות לעובדה שהסיטי היא רכב זעיר. Designed for the urban space, city transformer brings a revolution into city transportation. גדעון גולדויין, אסף פורמוזה וארז אברמוב. החברה נמצאת כרגע בשלב של גיוס משקיעים. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים.

מנגנון הקיפול של סיטי טרנספורמר בפעולה.

אקומושן, קהילת יזמים ישראלים בתחום טכנולוגיות התחבורה, מפתחת פתרונות יצירתיים לכבישים של המחר: סיטי טרנספורמר גייסה 15 מיליון שקל לקראת ההנפקה בתל אביב. סיטי טרנספורמר יוצאת להנפקה בבורסת תל אביב. ההנפקה, כך לפי החברה, תתבצע בתחילת הרבעון השני של 2021. סיטי טרנספורמר עצמה פיתחה מכונית עירונית קטנה אשר מסוגלת להתקפל, כלומר הגלגלים שלה מסוגלים להתכנס אל תוך המכונית בלחיצת כפתור ולהיכנס לחניות צרות, הודות לעובדה שהסיטי היא רכב זעיר. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. גדעון גולדויין, אסף פורמוזה וארז אברמוב. סיטי טרנספורמר, עם מייסדי החברה אסף פורמוזה המכהן בה כמנכל, אודי מרידור (סמנכל אופרציה ואסטרטגיה) ואייל קרמר כמנהל העיצוב, אומרת כי היא מתכננת להנפיק בתחילת הרבעון השני של השנה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקלים בבורסה בתל. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב המתכווץ לרוחב של מטר ודיווחה על גיוס של 15.5 מ' שח טרם ההנפקה. זהו יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים עמוסות ובחניה קלה ומהירה. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו, שמסוגל לשנות את רוחבו. כדרכן של הכרזות מסוג זה, היא הייתה עתירת אופטימיות.

סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים סיטי. אקומושן, קהילת יזמים ישראלים בתחום טכנולוגיות התחבורה, מפתחת פתרונות יצירתיים לכבישים של המחר: